close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • مطالب پر بازدید
    مطالب تصادفی
    ۷ راز کلیدی برای افزایش فالوور اینستاگرام

    میخواهم شروع کنم به افزایش فالوور اما نمی دانم از کجا؟

    ما نمی خوایم با توضیحات اضافه وقت شما را تلف کنیم پس مستقیم میریم سر اصل مطلب. در این مقاله انواع روش های افزایش فالوور فیک و واقعی رو به شما آموزش میدهیم. گام به گام به ترتیب پیش میریم. قبل از اینکه درمورد چگونگی انجام دادن فالوور فیک بحث کنیم ابتدا باید به این سئوال جواب دهید:


    فالوور فیک بزنم یا نه؟

    کوتاه و خلاصه: برای جواب به سئوال بالا باید به سئوالات پایین جواب بدهید. با جواب به این سه سئوال تا حدود زیادی موضوع برایتان روشن میشود:

    آیا هدف شما جذب مشتری از طریق اینستاگرام و فروش بیشتر هست؟ فالوور فیک پیج شما را نابود میکند پس اینکار را انجام ندهید.

    آیا هدفتان این هست که نشان بدهید پیج شما معتبر هست و شاخ اینستاگرام هستید. ولی اصلاً قصدی برای کسب درآمد واقعی از اینستاگرام و جذب مشتری از اینستاگرام ندارید؟ پس انجام بدهید. فالوور فیک مشکلی برای پیج شما نیست. چون کار خاصی در اینستاگرام انجام نمیدهید که کیفیت پیج شما اهمیت داشته باشد!

    آیا اصلا هدفتان کسب درآمد نیست و فقط میخواهید باشید چونکه خیلی ها هستند؟! حتماً انجام دهید.

    علت اینکه فالوور فیک کیفیت پیج شما را نابود میکند مربوط میشود به نرخ تعامل اینستاگرام. بطورکلی اگر فالوور فیک داشته باشید نرخ تعامل یا Engagement Rate پیج شما پایین می آید. نرخ تعامل بطور خلاصه یعنی نسبت تعداد فالوورهای شما به مجموع لایک, کامنت, اشتراک گذاری و سیو شدن پستی که دارید.

    بطور واضح میتوان گفت وقتی که نرخ تعامل شما پایین باشد پست های شما وارد صفحه اکسپلورر نمیشود و در نتیجه پیج شما رشد نمیکند و نمیتوانید فالوور واقعی جذب کنید. اما اگر هدفتان جذب مشتری و کسب درآمد از اینستاگرام نیست فالوور فیک هیچ اشکالی برایتان ایجاد نمیکند. در هر صورت اگر میخواهید از اینستاگرام کسب درآمد کنید و مشتری جذب کنید هرگز فالوور فیک نزنید چون برای پیج شما به مانند زهر عمل میکند.

    اما شاید هنوز هم میخواهید روش بدست آوردن فالوور فیک را بدانید. اینطور نیست؟
    افزایش فالوور فیک اینستاگرام
    افزایش فالوور فیک اینستاگرام چگونه هست؟

    برای اینکه هم گام به گام بودن و خودآموز بودن این مطلب رعایت شود و هم تا جای ممکن خلاصه شود بصورت سریع و فهرست وار به سئوال بالا جواب داده میشود. این فالوورهای فیک ۹۰ درصد ایرانی هستند و ۱۰ درصد باقی مانده نیز غالباً بازخود ایرانی هایی است که نام خود را خارجی زده اند و یا مواردی شبیه به این.

    ۱. در نخستین گام باید یک اکانت جدید اینستاگرام بسازید

    ۲. در گام دوم باید از طریق کافه بازار اپلیکیشن گرفتن فالورر فیک را نصب کنید. درحال حاضر صدها برنامه برای اینکار وجود دارد. کافیست در کافه بازار سرچ کنید: “فالوور فیک اینستاگرام”. مثلاً برنامۀ کافه اینستا یا فالوورگیر را یا هر برنامه ای شبیه اینها را نصب کنید.

    ۳. با اکانت جدیدی که ساخته اید وارد یکی از این برنامه هایی شوید که نصب کردید.

    ۴. در این نرم افزار (مثلاٌ: فلوو بگیر) به قسمت دریافت سکه بروید. سپس شروع کنید به فالوو کردن دیگران و فالووکردن خودکار دیگران را لمس کنید.

    ۵. در پایان منتظر بمانید تا اپلیکیشن با اکانت شما دیگران را فالوو کند. وقتی که به یک تعداد مشخصی مثلاً: ۲۰۰ سکه گرفتید از آن خارج شوید. سپس به بخش دریافت فالوور بروید.

    ۶. آدرس پیج اصلی خودتان را وارد کنید تا با ۲۰۰ سکه ای که دارید فالوور بدست آورید. تمام شد! شما ۱۰۰ فالوور فیک به دست آوردید. در اکثر برنامه هایی که امکان فالوکردن یا لایک خودکار گذاشته شده شما می توانید حتی گوشی خودرا خاموش کنید ولی اینترنت را نباید خاموش کنید.



    مشکل اصلی این روش چیست؟

    البته مطمئن هستم که اکثر افراد این روش را بدانند ولی مشکلشان اینجاست که نمیتوانند اکانت جدید بسازند! یا شاید هم بخواهید چندتا اکانت بسازید تا سرعت کار چند برابر شود. شما برای اینکه خیلی سریع در اینستاگرام فالوور بگیرید میتوانید بی نهایت اکانت اینستاگرام بسازید بدون داشتن شماره موبایل و ایمیل. چون ایمیل و شمارۀ فیک هم وجود دارد. به این ترتیب میتوانید روزانه هزار تا ۵ هزار فالوور فیک رایگان ایرانی دریافت کنید. این از فالوور فیک. اما مورد بعدی که باید دربارۀ آن صحبت شود طریقۀ بدست آوردن فالوور واقعی بود. ادامه با دنبال کردن هر یک از لینک های زیر:

    چگونه سهام عدالت خود را بفروشیم
    تعداد بازدید از این مطلب: 482
    |
    امتیاز مطلب : NAN
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 0
    |
    مجموع امتیاز : 0




    می توانید دیدگاه خود را بنویسید



    تعداد صفحات : 0